БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВИХОВНІ АСПЕКТИ

Сьогодні інформаційний простір є не лише джерелом знань, але й способом комунікації. Право дитини на безпеку та захист у мережі «Інтернет» є базовим і має поширюватися як онлайн, так і офлайн на її життєдіяльність. Створити безпечні умови  використання інформаційного середовища –  спільна відповідальність педагогів, батьків і суспільства в цілому.

Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 28 квітня 2023 року для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти відбувся обласний онлайн-семінар «Безпека дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу: виховні аспекти».

          У ході проведення заходу з тематичними питаннями виступила Олена ТРЕТЬЯКОВА, методист навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО: «Безпека дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу: виховні аспекти», «Україномовний відеоконтент для дітей: сучасні тренди та тенденції»; окрім того, було наголошено на одній  із найгостріших проблем «взаємодії» дитини з мережею «Інтернет» – кібербулінгу, його ознаках, формах прояву, основних принципах профілактики та подолання.

          Досвідом роботи щодо формування безпечної поведінки дітей в інформаційному просторі поділилися педагоги закладів загальної середньої освіти Сумської області: Володимир ФІЛІПОВ, заступник директора з навчальної роботи Гружчанського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів –  дошкільний навчальний заклад» Дубов’язівської селищної ради   –«Користь та загрози інтернету: що варто знати підліткам»; Артем СОКОЛ, практичний психолог, соціальний педагог Глухівської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 2 Глухівської міської ради – «Кіберсоціалізація  здобувачів  освіти  в інформаційному  просторі»; Євгенія КРАКОВА, учитель української мови і літератури, історії та правознавства ліцею Боромлянської сільської ради –«Мова ворожнечі» як засіб маніпулювання свідомістю учнів у сучасному інформаційному просторі»; Оксана ВОВДЕНКО, учитель історії Роменської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради –«Формування в учнів навиків безпечної роботи в мережі «Інтернет» під час освітнього процесу».

За результатами методичного порадника педагогічним працівникам  надано методичні рекомендації щодо безпечної поведінки дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу.



  • 12