В умовах упровадження нових стандартів математичної освіти з особливою гостротою постає питання про спрямованість математичної освіти на розвиток інтелектуальних та творчих здібностей особистості людини. Завдання Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» – навчальний ресурс, інструментарій формування та розвитку творчих здібностей у процесі навчання математики.
Обговоренню завдань Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» як засобу формування та розвитку творчих здібностей у процесі навчання математик» було присвячено онлайн-семінар, у якому взяли участь учителі математики – координатори Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» з усіх районів, міст, територіальних громад Сумської області.
Методист математичної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Свєтлова Т.В. наголосила на теоретичних основах формування та розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання математики; акцентувала увагу на підготовку до міжнародного дослідження якості освіти PISA.
Бардакова О.Г., регіональний координатор Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у Сумській області, підбила підсумки проведення Всеукраїнського етапу Міжнародного математичного конкурсу«Кенгуру» у 2021/2022 н.р., розповіла про особливості проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2022/2023 н.р.
Кудлай А.Б., учитель математики закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 6 Лебединської міської ради Сумської області, поділилася досвідом роботи щодо використання завдань Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» в процесіпідготовки до Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики.
Учителям математики, координаторам Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» надано методичні рекомендації щодо формування та розвитку творчих здібностей у процесі розв’язування завдань Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру».






Обласний семінар «Завдання Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» як засіб формування та розвитку творчих здібностей у процесі навчання математики»