Ураховуючи дію правового режиму воєнного стану та складну безпекову ситуацію в країні і Сумській області зокрема, 10.12.2022 продовжено ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, із дотриманням сигналів оповіщення в разі повітряної тривоги та загрози артобстрілів.
10 грудня 2022 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики, в інтелектуальних змаганнях якого взяли участь учні з 15 територіальних громад області.
Традиційно олімпіадними завданнями з фізики були задачі для учнів 7-11 класів. Аналіз умов олімпіадних задач було спрямовано на виявлення здатності учнів з’ясувати стійкий зв’язок або залежність між деякими фізичними величинами, що відображаються у фізичному законі.
Вирішення задач з фізики потребувало від учнів як знання відповідного закону, так і розуміння фізичного змісту величин, що входять до формули, яка виражає закон; уміння застосовувати його в конкретних умовах.
Олімпіадні завдання з фізики для учнів 7-11 класів були спрямовані не лише на розуміння учнями фундаментальних фізичних законів, явищ, процесів, а й на формування логічного, критичного та творчого мислення.
11 грудня 2022 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, синхронно з іншими областями України, за єдиними завданнями, розробленими авторським колективом під керівництвом Кузічева М.М., консультанта інформатичної галузі Центру професійного розвитку «Освітня траєкторія» Дніпровської міської ради.
В інтелектуальних змаганнях з інформаційних технологій узяли участь учні 8-11 класів із 13 територіальних громад.
Комплект завдань ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій складався з декількох задач, пов’язаних тематично – «Повітряні кулі». Результат роботи над розв’язанням кожної із цих задач був спрямований на використання відповідного до умови задачі програмного засобу з пакета офісних додатків Microsoft Office, а саме MS Office Word, MS Office Excel,
MS Office Power Point, MS Office Access.
Олімпіадні завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій орієнтовано на інформатичну компетентність учнів, їхній інтелектуальний потенціал, неординарність і креативність мислення.
