STEM-ОСВІТА – ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА
Актуальні майстер-класи із запровадження елементів STEM-освіти та використання STEM-обладнання, інноваційні методики Нової української школи, аналіз етапів упровадження SТЕМ-освіти в закладах позашкільної освіти презентували учасникам обласного навчально-методичного майстер-класу «Застосування STEM-обладнання при вивченні біології та хімії»
Захід проведено лабораторією комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, за сприяння центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету, з метою активізації співпраці освітян з науковими підрозділами закладів вищої освіти та подальшого розширення практики STEM-освіти, на виконання освітніх програм, спрямованих на організацію дослідно-експериментальної роботи.
Майстер-клас відбувся 5 лютого 2019 року на базі Грунської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М. Дігтяренка Грунської сільської ради Охтирського району.
Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного і гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.
З організацією діяльності органу управління освітою Грунської сільської ради з питань запровадження інноваційних методик Нової української школи присутніх ознайомив начальник відділу освіти, молоді та спорту Грунської сільської ради Іван МОСКАЛЕНКО.
Під модеруванням старшого викладача кафедри теорії і методики змісту освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Світлани КОДИучасникиобговорили основні напрями STEM-підходу в організації навчально-дослідної, інтелектуальної та творчо-експериментальної діяльності учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін. За підсумками обговорення розроблено проект заходів щодо забезпечення виконання Програми упровадження SТЕМ-освіти в закладах освіти області.
З основними етапами впровадження SТЕМ-освіти в закладах позашкілля присутніх ознайомила завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Лариса СЄРИХ.
На необхідності використання SТЕМ-обладнання в процесі організації дослідно-експериментальної роботи наголосив начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету Андрій ПІВЕНЬ.
Присутні активно обговорювали актуальні питання STEM-освіти, висловлювали власні пропозиції і побажання щодо подальшої співпраці.
Посилання на відео: