Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

УСЕ ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: НА СУМЩИНІ ВІДБУЛИСЬ МЕТОДИЧНІ НАРАДИ

У вересні-жовтні 2019 року для заступників директорів з навчальної (навчально-виховної) роботи та практичних психологів закладів загальної середньої освіти Сумщини, де організовано інклюзивне навчання,  проведено наради з питань надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами

Учасниками зазначених зустрічей також стали директори інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалісти органів управління освітою, які відповідають за організацію інклюзивного освітнього середовища, соціальні педагоги та асистенти вчителя закладів загальної середньої освіти. Усього  в заходах узяли участь 330 представників освітньої галузі  Сумщини.

Для залучення більшої аудиторії слухачів було визначено п’ять центрів проведення методичних нарад – міста Суми, Глухів, Конотоп, Ромни та Охтирка.

Спеціалістами обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти та навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти під час нарад акцентовано увагу на алгоритмі організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти. Докладно висвітлено та презентовано питання нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання, створення інклюзивного середовища в закладах освіти, роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини, діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі, організації психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання.