Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ДОСЯГНЕННЯ ТА ПРОБЛЕМИ ГАЛУЗІ ОСВІТЯНИ СУМЩИНИ ОБГОВОРЮВАЛИ З ТИМЧАСОВО ВИКОНУЮЧОЮ ОБОВ’ЯЗКИ ГОЛОВИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ІРИНОЮ КУПРЕЙЧИК

Перед початком нового навчального року керівники закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Сумщини розповіли про готовність до успішного старту освітнього процесу та питання, що потребують вирішення

Керівники закладів дошкільної освіти говорили на зустрічі про переповнені дитсадочки, а це не може не впливати як на якість виховання дітей, так і на перевантаженість вихователів. Озвучували вони і проблему низької заробітної плати, а через це – брак молодих кадрів у дошкіллі.

ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОЖНА БУДЕ ПОДОВЖИТИ НА ДВА РОКИ

Змінами до постанови Кабінету Міністрів України передбачено можливість подовження навчання для дітей з особоливими освітніми потребами. Йдеться про учнів інклюзивних класів початкової та базової школи. На кожному із цих рівнів навчання може бути подовжено на 1 рік

«Одна з головних цілей реформи освіти – щоб кожен учень міг досягти максимального успіху під час навчання в зручному для учня темпі. Тож, якщо дитина з особливими освітніми потребами з певних причин не може засвоїти вчасно освітню програму, то тепер для неї є можливість подовжити навчання на 2 роки», – прокоментувала Міністр освіти і науки України Лілія ГРИНЕВИЧ.

ІЗ 2020 РОКУ ДЕРЖАВНІ ГРОШІ НА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ «ХОДИТИМУТЬ» ЗА ВЧИТЕЛЕМ В ОБРАНІ НИМ ОРГАНІЗАЦІЇ

Учителі вже найближчим часом зможуть зарахувати собі як обов’язкове підвищення кваліфікації не лише навчання в інститутах післядипломної педагогічної освіти, а й інші профільні курси. Відповідну постанову прийнято 21 серпня 2019 року на засіданні Уряду

Щойно документ набере чинності (з дня опублікування), учитель зможе через рішення педагогічної ради зарахувати собі вже пройдене поза межами інститутів післядипломної педагогічної освіти навчання. Також передбачається, що з 1 січня 2020 року вчителі зможуть використовувати виділені державою на підвищення кваліфікації кошти та навчатися в обраних ними організаціях.

УРЯД ВИЗНАЧИВ ЧІТКІ ПРАВИЛА, ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЗАШКІЛЛІ

Як зарахувати дитину з особливими освітніми потребами в заклад позашкільної освіти і створити умови для її розвитку – Кабмін визначив відповідний Порядок. Рішення було ухвалено 21 серпня 2019 року під час засідання Уряду. Тепер правила організації інклюзивних груп є для всіх рівнів освіти

«Прийнята постанова вперше в Україні встановлює чіткі правила, як організувати інклюзивне навчання в позашкіллі. У документі ми прописали всі необхідні кроки – від того, що робити батькам для зарахування дитини, до дій адміністрації закладу та його засновників. Це дуже важливо, адже наша мета – розвивати інклюзію в різних закладах освіти. Раніше такі ж порядки вже були затверджені для дитсадків, шкіл, профтехів та вишів. Тобто відсьогодні правила організації інклюзії вже є для всіх рівнів освіти»...

НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ВДОМА: МОН ЗАТВЕРДИЛО ВІДПОВІДНЕ ПОЛОЖЕННЯ

Батьки отримали більше можливостей для навчання дітей вдома, набуло чинності відповідне Положення.  Уже з вересня батьки школярів зможуть скористатися всіма видами індивідуальної форми навчаннясімейною (домашньою) освітою, екстернатом або педагогічним патронажем. Вони передбачають гнучкіший спосіб навчання та дозволяють створити індивідуальну освітню траєкторію під потреби кожної окремої дитини. Зміни до Положення, яке регулюватиме кожну із цих форм, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України та набрали чинності 20 серпня 2019 року

«Одним із важливих принципів Нової української школи є дитиноцентризм і орієнтація на потреби кожного окремого учня...

Subcategories