Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

Готовність дітей звернутися по допомогу

Міністерством освіти і науки України спільно із Громадською організацією «Ла Страда – Україна» 28.11.2017 у м. Київ проведено Всеукраїнський семінар за результатами дослідження «Вивчення обізнаності дітей, які перебувають у навчальних закладах інтернатного типу, щодо діяльності Національної дитячої «гарячої лінії» та їх доступу до її послуг, з окремою увагою до гендерного зумовленого насильства». Від Сумщини в заході взяла участь головний спеціаліст відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Світлана Макарова.

Мета проведеного дослідження  – визначити перешкоди в доступі таких дітей, які перебувають у закладах інтернатного типу, до дитячої «гарячої лініі», рівень їх готовності звертатися по допомогу, формування практичних рекомендацій щодо покращення доступу дітей до послуг «гарячої лініі».

За результатами проведених досліджень, 70% дітей готові до прийняття допомоги, що є показником розвитку дитячої особистості, інтелектуальних, вікових, гендерних та емоційних особливостей дитини, більше 94% дітей мають доступ до телефонів.

 Поки що на дитячу гарячу лінію звернулися всього 2,2% дітей з інтернатних закладів. Основні причини звернення – труднощі у спілкуванні з однолітками, в особистому житті, приниження з боку інших учнів, потреба у спілкуванні, проблеми з вчителями. Майже 30% дітей не бажають ні з ким обговорювати свої проблеми, а 17,5% – соромляться це робити, 14,5%  – звертаються із проблемами до психолога,  80% – до батьків.

Як бачимо, зазначена проблема є актуальною та потребує уваги освітян, адже найцінніше багатство будь-якої держави – це фізичне та психічне здоров’я її юного покоління.