Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

Наступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 березня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Зі змістом поняття «наступність» та її психолого-педагогічними проблемами реалізації практичні психологи ознайомилися в ході семінару під керівництвом Лариси КОНДРАТЕНКО, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи в мікрогрупах учасники розробили портрети сучасного випускника закладу дошкільної освіти та майбутнього школяра, визначилися з новоутвореннями дошкільного віку, важливими з точки зору психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі.

Актуальною для практичних психологів була робота з визначення завдань та змісту діяльності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо забезпечення психологічного супроводу наступності між дошкільною та початковою ланками, підвищення психологічної компетентності батьків та вихователів з означених питань, організації взаємодії між практичним психологом закладу дошкільної освіти та школи на етапі переходу дитини з одного рівня навчання на інший.