Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

КОМФОРТНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ

У створенні безпечного середовища в освітньому закладі першочергова роль належить педагогам, які покликані перетворювати сучасний заклад на заклад, дружній до дитини, створити середовище партнерства, розуміння та підтримки всіх дітей і, зокрема, дітей, які зазнали впливу психотравмуючої події

З метою підготовки фахівців психологічної служби до реалізації цієї місії проведено навчально-методичним центром психологічної служби  комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної освіти  29 листопада  2018 року обласний семінар-тренінг для соціальних педагогів шкіл-інтернатів з теми «Формування життєстійкості/стресостійкості в дітей в умовах освітнього закладу».

Методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Світлана ГАВРИЛЕНКО  ознайомила учасників із двома підходами, один з яких орієнтується на концепт «резилієнс», інший на концепт «травма», сильними та слабкими сторонами їх застосування в контексті розвитку життєстійкості дітей в умовах освітнього закладу. Присутнім презентовано зміст та структуру програми «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості в дітей в освітніх навчальних закладах», етапи та етичні принципи роботи за програмою.

У ході інтерактивної взаємодії методисти навчально-методичного центру психологічної служби  комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної освіти Анна РАСТРОСТА та Світлана ГАВРИЛЕНКО відпрацювали з учасниками тренінгу технологію підвищення психологічної компетентності фахівців з питань розвитку життєстійкості/стресостійкості  в дітей в умовах освітнього закладу, визначилися з віковими особливостями реакцій дітей на психотравмуючу ситуацію та їх впливом на навчальну діяльність, напрацювали арсенал технік педагогічного спілкування, сприятливих для створення безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методи роботи соціальних педагогів з дітьми, які зазнали впливу травмуючої події, особливості надання їм психосоціальної підтримки.