Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

КОНСТРУКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ З ПІДЛІТКАМИ ЯК УМОВА СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО І КОМФОРТНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ

Резилієнсний підхід в організації соціально-педагогічної допомоги учням в умовах освітнього закладу, здатність амортизувати вплив надзвичайних ситуацій, пом’якшувати дію їх соціальних та психологічних наслідків,  розглядали в рамках семінару-тренінгу фахівці психологічної служби закладів освіти Сумщини

Захід, покликаний підвищити соціально-психологічну компетентність соціальних педагогів з питань конструктивної взаємодії з підлітками, відбувся  11 грудня  2018 року на базі державного навчального закладу  «Сумський центр  професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу».

У ході практичної частини методисти навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Анна РАСТРОСТА та Світлана ГАВРИЛЕНКО відпрацювали з учасниками тренінгу технологію підвищення психологічної компетентності педагогів з питань розвитку життєстійкості/стресостійкості в учнів закладів освіти, визначилися з віковими особливостями реакцій підлітків  на психотравмуючу ситуацію та їх впливом на освітню діяльність, напрацювали арсенал технік педагогічного спілкування, сприятливих для створення безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методи роботи соціальних педагогів з учнівською молоддю, яка зазнала впливу травмуючої події, особливостей надання їй психосоціальної підтримки.       

Актуальною для педагогів стала групова робота щодо самостійного відновлення власних ресурсів та запобігання професійному вигоранню.