Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

У КОЖНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ОБЛАСТІ – СЕРЕДОВИЩЕ МАКСИМАЛЬНО КОМФОРТНЕ ДЛЯ ДИТИНИ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ЇЇ ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ

Саме так окреслила найважливіший на сьогодні освітній пріоритет для Сумщини куратор освітньої галузі області Вікторія ГРОБОВА під час чергового засідання колегії Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

«Ми повинні забезпечити сучасні умови для здобуття освіти нашими дітьми та їх комфортного перебування в закладах загальної середньої, вищої, позашкільної, професійної освіти та інтернатних закладах», – наголосила Вікторія ГРОБОВА.

Учасники засідання обговорили діяльність позашкілля Сумщини щодо реалізації завдань обласного соціально-освітнього проекту «Кожна дитина має право», функціонування психологічної служби в закладах освіти об’єднаних територіальних громад,  упровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти області, окремі питання професійної освіти Сумщини, зокрема, стан формування контингенту учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, виконання регіонального (державного) замовлення на підготовку кваліфікованих робітників.

Після засідання колегії проведено настановчі наради з керівниками органів управління освітою, директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти та інтернатних закладів щодо вдосконалення умов здобуття освіти та реалізації права кожного на отримання якісних послуг. Окрему увагу приділено підготовці вчителів, які працюють з першокласниками Нової української школи.

Директор Департаменту освіти і науки зазначила, що Нова українська школа передбачає вдале поєднання як належного освітнього середовища для навчальної й фізичної діяльності, так і сприятливого психологічного клімату, тому забезпечити якнайшвидшу реалізацію зазначеної освітньої реформи є одним із першочергових завдань.