Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

САМОАНАЛІЗ ТА САМООЦІНКА ЯК НЕВІД’ЄМНІ СКЛАДОВІ УСПІХУ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

Як сучасному закладу освіти успішно та на якісно високому рівні організувати свою діяльність, об’єктивно визначати всі «за» і «проти», оптимально виявляти проблемні питання і шляхи їх вирішення розглядали в рамках семінару-практикуму «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти»

У заході взяли участь більше 40 представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, навчальних центрів першого атестаційного рівня, закладів при Товаристві сприяння обороні України, закладів вищої освіти, підприємств, що здійснюють підготовку кадрів на виробництві.

На аспектах, які обов’язково потрібно врахувати, здійснюючи самоаналіз закладу, акцентувала увагу присутніх директор Департаменту освіти  і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія ГРОБОВА. Зокрема, вона зазначила, що вагомими складовими оцінки діяльності є повна й об’єктивна інформація про рівень організаційного і навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, стан матеріально-технічної бази, якісний склад керівних та педагогічних кадрів, рівень підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія САМОЙЛЕНКО охарактеризувала мету та основні завдання самоаналізу.

Учасникам також презентували дорожню карту проведення атестації та самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти,  вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, формування справи, оформлення звіту, ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти

Окрему увагу приділено питанням розробки, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань та порядку їх виконання, перевірки й оцінювання результатів.

Учасники заходу взяли участь у практичному занятті зі складання нормативних документів вищезазначеної тематики та отримали методичні матеріали щодо проведення самоаналізу закладу.