ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА – ЯСКРАВИЙ ПОКАЗНИК ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Визначення відповідності результатів освітньої діяльності закладу професійної (професійно-технічної) освіти державним вимогам щодо рівня підготовки кваліфікованих робітників – основна мета атестаційної експертизи. Як правильно організувати та здійснити атестацію закладу обговорили з майбутніми експертами під час семінару-практикуму «Атестація закладу професійної (професійно-технічної) освіти»
На реальній оцінці стану підготовки кваліфікованого робітника в закладі під час проведення атестаційної експертизи акцентувала увагу присутніх директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія САМОЙЛЕНКО.
Учасникам заходу представили механізм проведення атестації закладу професійної (професійно-технічної) освіти та роботи експерта, вимоги до складання висновків за підсумками експертної оцінки. Окрему увагу приділено аналізу ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.
За результатами роботи підготовлено методичні напрацювання з проведення атестаційної експертизи закладу освіти.