Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

УЧИТЕЛЬ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ – ЗАПОРУКА УСПІХУ ОСВІТИ НОВІТНЬОГО ФОРМАТУ

Перехід до інноваційної освіти передбачає підготовку вчителя нової генерації, здатного до організації сучасного освітнього процесу, соціальної мобільності, використання інноваційних технологій. Оволодіння сучасними технологіями та методикою їх використання забезпечує можливість спрямування освітньої діяльності на особистість учня, його професійне самовизначення та можливість ефективної самореалізації

Викладачі фізики, математики і астрономії закладів вищої, професійної (професійно-технічної) освіти Сумщини під час курсів підвищення кваліфікації, що відбулися на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ознайомилися з особливостями створення освітнього середовища, спрямованого на професійну орієнтацію учнів, формування в них готовності до застосування набутих компетентностей у професійному спектрі.

Інтерактивні лекції, практичні заняття та тренінги досвідчених викладачів були орієнтовані на розвиток особистісно-професійних компетентностей викладачів фізики, математики і астрономії, адже саме від професіоналізму педагога залежить якість створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи. Лектори висловили стійке переконання, що процес реалізації змісту природничо-математичної освітньої галузі у закладах вищої та професійної (професійно-технічної) освіти має бути спрямованим на:

–  виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору й оволодіння майбутньою професією;

–   формування і розвиток компетентностей в учнів в процесі навчання фізики, математики і астрономії;

–  забезпечення наступно-перспективних зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраної професії.

У рамках заходу особливу увагу приділено сучасній інновації –  STEM-освіті, оскільки здобуття сучасних професій потребує всебічної підготовки із різних освітніх областей: природничих наук, інженерії, технологій та програмування – напрямів, які охоплює STEM-освіта.

У слухачів курсів підвищення кваліфікації сформувалась стійка мотивація до реалізації головної мети STEM-освіти – посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності; створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді, набуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності; розвитку інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, формування в учнів потреби до саморозвитку та самоосвіти.