Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ОСНОВНЕ В БУДЬ-ЯКІЙ СПРАВІ – ЦЕ ЯКІСТЬ: ЯКІСТЬ ОСВІТИ – ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ЖИТТЯ НАШИХ ДІТЕЙ, – ВІКТОРІЯ ГРОБОВА

Під час чергової наради  з питань підготовки перших класів до роботи в умовах Нової української школи у 2019/2020 навчальному році, що відбулася,  на базі Осоївського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти», куратор освітньої галузі Сумщини Вікторія ГРОБОВА акцентувала увагу присутніх на необхідності забезпечення закладів освіти сучасними електронними засобами навчання і дидактичними матеріалами, закупівлі шкільних автобусів та автомобілів для інклюзивно-ресурсних центрів

Працівники Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації в рамках поїздки на Краснопільщину також відвідали Краснопільську селищну раду, Інклюзивно-ресурсний центр та опорний заклад Краснопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.

У нараді взяли участь керівники відділів освіти, методисти методичних кабінетів, головні бухгалтери органів управління освітою, директори закладів загальної середньої освіти та вчителі початкових класів, які працюватимуть з першокласниками у 2019/2020 навчальному році, Краснопільської селищної ради, Краснопільського, Тростянецького районів, Миропільської, Боромлянської, Нижньосироватської сільських  рад та Тростянецької міської ради.

Освітяни обговорили пріоритети в підготовці до нового навчального року, особливості практичної реалізації сучасного освітнього простору, поділ класів при вивченні окремих предметів, підключення закладів освіти до швидкісного Інтернету, наявність комп’ютерного обладнання,  організацію інклюзивного навчання, створення ресурсних кімнат та медіатек.