Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ВІКТОРІЯ ГРОБОВА: МОНІТОРИНГ – ЦЕ ЧУДОВА МОЖЛИВІСТЬ ОЦІНИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І ЗРОБИТИ ПРАВИЛЬНІ ВИСНОВКИ

Для освітян Сумщини працівниками Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації проводяться наради з питань підготовки перших класів до роботи в умовах Нової української школи у 2019/2020 навчальному році. Учасниками чергової такої наради стали керівники відділів освіти, методисти методичних кабінетів, головні бухгалтери органів управління освітою, директори закладів загальної середньої освіти та вчителі початкових класів Шосткинщини, які працюватимуть з першокласниками у 2019/2020 навчальному році

Про особливості освітньої діяльності в області, її сильні сторони та можливості вдосконалення якості надання освітніх послуг інформувала учасників заходу куратор освітньої галузі Сумщини Вікторія ГРОБОВА. Вона наголосила на важливості розуміння педагогами, як працювати із сучасною особистістю, як формувати людину нового формату.

Говорила директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації і про підсумки першого етапу моніторингу якості початкової освіти. «Працівники кожного закладу освіти повинні максимально використати перші результати моніторингу якості початкової освіти, який триває, для покращення освітньої діяльності. Це надзвичайно цінні висновки та орієнтири в подальшій роботі», – зазначила Вікторія Гробова.

Під час наради висвітлено пріоритети в підготовці до нового навчального року, обговорено створення нового освітнього простору, поділ класів при вивченні окремих предметів, підключення закладів освіти до швидкісного Інтернету, наявність комп’ютерного обладнання,  організацію інклюзивного навчання, створення ресурсних кімнат та медіатек.