Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ЦЕ ШКОЛА, ДО ЯКОЇ ПРИЄМНО ХОДИТИ УЧНЯМ

ВІКТОРІЯ ГРОБОВА: Нова українська школа – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Саме від керівників та вчителів залежить успіх впровадження нової української школи.

Працівниками Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації в приміщенні Конотопської міської ради проведено 20.06.2019 чергову  нараду з питань підготовки перших класів до роботи в умовах Нової української школи для освітян м.Конотоп, Конотопського району, Бочечківської  сільської ради та Дубов’язівської селищної ради Конотопського району.

Директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія ГРОБОВА проаналізувала першочергові освітні завдання щодо створення нового освітнього простору, забезпечення реалізації права кожної дитини на якісну освіту, акцентувала увагу на забезпеченні перших класів сучасним комп’ютерним, мультимедійним та дидактичним обладнанням, новими учнівськими меблями.

Очільниця освіти області наголосила, що зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї і прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Саме такою буде Нова українська школа.

На нараді обговорено також питання щодо поділу класів на групи при вивченні окремих предметів, створення та функціонування інклюзивних класів у закладах загальної середньої освіти, забезпечення закладів освіти високошвидкісним Інтернетом, порядку використання субвенції з державного бюджету місцевим для створення нового освітнього середовища для першокласників, порядку отримання підручників для учнів 2-х, 5-х та 6-х класів.

Особливу увагу приділено відкриттю ресурсних кімнат та медіатек у закладах загальної середньої освіти, створенню комфортних умов для дітей з особливими освітніми потребами, що сприятимуть їх соціалізації  та адаптації до освітнього процесу, оскільки успішна реалізація НУШ неможлива без створення інклюзивного середовища.