Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

Кожна родина – унікальна

З метою підвищення виховного потенціалу прийомних батьків, підвищення рівня довіри між батьками та дітьми, створення психологічно комфортного середовища у прийомних родинах методистами  навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 4 липня 2017 року на базі Державного позашкільного оздоровчого закладу санаторного типу «Ровесник» проведено інтерактивну гру «КВІТЧЕЛ». Захід проведено в рамках  Літньої школи для прийомних сімей, організованої Департаментом соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, Сумським обласним центром соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.         

У грі взяли участь 10 родин із міст Суми, Шостка, Охтирка, Глухів, Буринського та Середино-Будського районів: 15 дорослих та 17 дітей. Гра розпочалася зі знайомства та пригадування приємної події з життя родини. Батьки і діти із захопленням поринули у приємні спогади, склали сімейні девізи, поділилися роздумами про родинне щастя.  

Кульмінацією зустрічі стало створення Квітки чеснот кожної родини – КВІТЧЕЛ, яка є символом миру та єдності сім’ї. Батьки та діти із захопленням обговорювали родинні цінності, особистий внесок кожного члена родини в її благополуччя.  Завершенням гри стала презентація родинних КВІТЧЕЛів. Дорослі і діти поділилися своїм піднесеним настроєм, роздумами щодо унікальності і неповторності кожної родини.

За відгуками батьків і дітей зустріч стала емоційним ресурсом для всіх родин, спонукала до роздумів про важливість родинних традицій, взаємопідтримки, довіри у відносинах, сприяла гармонізації батьківсько-дитячих стосунків.