Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

Засідання робочої групи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації у Великій Чернеччині

У форматі «круглого столу» на базі Великочернеччинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної  ради 28 липня 2017 року відбулося засідання робочої групи структурних підрозділів Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації за участю директора Департаменту освіти і науки Вікторії Гробової і заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Миколи Подопригори.

До роботи у форматі «круглого столу» було запрошено керівників органів управління освітою Бездрицької,  Миколаївської Сумського району, Нижньосироватської об’єднаних територіальних громад, Білопільського, Буринського, Сумського районів, м.Суми, головних бухгалтерів та директорів опорних загальноосвітніх навчальних закладів (і тих, які заплановано зробити опорними).

Під час заходу обговорено актуальні питання управління освітою в об’єднаних територіальних громадах, нормативно-правового забезпечення опорних навчальних закладів, фінансового забезпечення закладів освіти, створення умов для забезпечення рівного доступу дітей громади до позашкільної освіти та задоволення освітніх потреб дітей з порушеннями у психофізичному розвитку, упровадження проекту нового освітнього середовища «Новий освітній простір».

На ключових особливостях та необхідності створення нового освітнього середовища в навчальних закладах області, забезпеченні умов для його успішного функціонування акцентувало увагу керівництво Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.