Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище»

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту, педагогічний стаж роботи та роботи на керівних посадах системи професійно-технічної освіти або в галузі економіки, для якої здійснюється підготовка робітничих кадрів у цьому ПТНЗ, не менше 3 років.

Термін подання документів − один місяць з дня опублікування оголошення.

Документи: заява на ім’я голови постійно діючої конкурсної комісії у сфері професійно-технічної освіти Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації; особовий листок з обліку кадрів; автобіографія; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії: документа, що посвідчує особу, диплома про вищу освіту, військового квитка та трудової книжки, завірені в установленому порядку; програма розвитку установи; інші документи на розсуд кандидата.

Подавати за адресою: вул. Прокоф’єва, 38, м. Суми, 40016, кабінет № 34, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Додаткова інформація за телефоном: (0542) 63 56 93.

 

Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Державного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту»

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту, педагогічний стаж роботи та роботи на керівних посадах системи професійно-технічної освіти або в галузі економіки, для якої здійснюється підготовка робітничих кадрів у цьому ПТНЗ, не менше 3 років.

Термін подання документів − один місяць з дня опублікування оголошення.

Документи: заява на ім’я голови постійно діючої конкурсної комісії у сфері професійно-технічної освіти Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації; особовий листок з обліку кадрів; автобіографія; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії: документа, що посвідчує особу, диплома про вищу освіту, військового квитка та трудової книжки, завірені в установленому порядку; програма розвитку установи; інші документи на розсуд кандидата.

Подавати за адресою: вул. Прокоф’єва, 38, м. Суми, 40016, кабінет № 34, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Додаткова інформація за телефоном: (0542) 63 56 93.

Літо позитиву й активного відпочинку

«Дружно й весело усім у «Ровеснику» моїм, гарно й затишно у нім – бо це наш найкращий дім!», − так яскраво звучить девіз тих, хто хоч раз відпочивав у Державному позашкільному оздоровчому закладі санаторного типу «Ровесник».

У «Ровеснику» вирує ІІІ оздоровча зміна. Кожен день відпочинку насичений різноманітними заходами. Казкові перетворення, веселі перегони, квести, арт-майстерні, запальні концерти кріо-шоу роблять дитячий  відпочинок незабутнім та неперевершеним!  

Засідання робочої групи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

На базі Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної  ради 20 липня 2017 року відбулося у форматі «круглого столу» засідання робочої групи структурних підрозділів Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації за участю директора Департаменту освіти і науки Вікторії Гробової, заступника голови Недригайлівської районної державної адміністрації Ігоря Борисовського, Недригайлівського селищного голови Ігоря Остапчука, заступника голови Недригайлівського селищного голови Анатолія Сиротенка.

Вступникам, які не можуть з технічних причин створити електронні кабінети, дозволили подавати заяви в паперовій формі

Міністерство освіти і науки дозволило подавати заяви до вишів у паперовій формі тим вступникам, які не можуть з технічних причин створити електронні кабінети. Відповідний лист Міністерства освіти і науки України було розіслано керівникам усіх вищих навчальних закладів України.

Із 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо у присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірено неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надіслати до державного підприємства «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників.

Дочірні категорії