Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАДАНО РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗРОБЛЕННЯ СТАТУТІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

У листі МОН від 23.04.2019 № 1/9-269 «Щодо розроблення статуту закладу загальної середньої освіти» надано рекомендації та уточнено нюанси, як скласти статут закладу освіти відповідно до нового Закону України «Про освіту». Зокрема, йдеться про те, що заклади освіти протягом 5 років від дати набрання чинності Законом повинні узгодити свої статути з нормами нового законодавства у сфері освіти

Тобто до 28.09.2022 статути закладів освіти необхідно переоформити. Детальніше ознайомитися з текстом листа можна за посиланням: Лист Міністерства освіти і науки України від 23.04.2019 № 1/9-269 «Щодо розроблення статуту закладу загальної середньої освіти».

УЧНІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ СУМЩИНИ СТАЛИ ПЕРЕМОЖЦЯМИ ДРУГОГО ЕТАПУ ТА ФІНАЛІСТАМИ МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО КОНКУРСУ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ З ПРОФЕСІЇ «МОНТАЖНИК САНІТАРНО-ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ І УСТАТКУВАННЯ»

Учні державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське вище професійне училище» привезли першість з Чернігівщини, де 24 квітня 2019 року на базі Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту відбувся Міжрегіональний конкурс фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» 

За перемогу змагалися представники п’яти закладів освіти: державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське вище професійне училище», державних навчальних закладів «Київське регіональне вище професійне училище будівництва», «Полтавське вище міжрегіональне професійне училище» ...

НА ЧАСІ – STEM-ОСВІТА: СУМЩИНА РЕАЛІЗОВУЄ ІННОВАЦІЙНУ СИСТЕМУ В РЕАЛІЯХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Конкурентоспроможність та успішне працевлаштування, освіта після школи, різні технічно складні навички, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять – це все завдання STEM-освіти. STEM – не нове слово для учнів та вчителів, а от як реалізувати систему в реаліях Нової української школи – питання, якому присвячено дводенний Всеукраїнський науково-практичний семінар «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ» на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Захід 23-24 квітня 2019 року об’єднав представників освітніх установ, керівників органів управління освітою, директорів опорних закладів освіти, учителів природничо-математичного циклу та інформатики, викладачів, методистів.

СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ СТЕРЕОТИПІВ ЩОДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Освітяни зі всіх регіонів країни на базі Міністерства освіти і науки України обговорюють стратегії розвитку інклюзивної освіти, особливості реалізації законодавчо закріпленого права на отримання якісних освітніх послуг дітьми з особливими потребами

До участі в семінарі-нараді з питань розвитку інклюзивного навчання 24 квітня 2019 року запрошено представників структурних підрозділів департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, в обов’язки яких входить реалізація державної політики щодо підтримки інклюзивної освіти. Сумщину на заході представляє начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Юрій ХАРЛАМОВ.

МОНІТОРИНГ – ЦЕ ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РЕАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

На цьому наголосила куратор освітньої галузі Сумщини Вікторія ГРОБОВА під час засідання у форматі «круглого столу», учасники якого обговорювали  результати першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи

Сумська область першою серед регіонів країни обговорила результати зазначеного загальнодержавного дослідження за участю представників Українського центру оцінювання якості освіти, Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти, працівників установ та закладів різних рівнів освітньої галузі Сумщини.

Дочірні категорії