З метою обговорення актуальних наукових і практичних аспектів Нової української школи 18 лютого 2022 року Катериною ДІХНИЧ, методистом з початкової освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, організовано і проведено семінар-практикум
До обговорення практичних аспектів використання сучасних освітніх інструментів, зокрема, і під час організації дистанційного навчання, приєдналися консультанти з початкової освіти центрів професійного розвитку педагогічних працівників та вчителі початкових класів зі стажем роботи від 1 до 3 років.
У процесі роботи Катерина Діхнич інформувала щодо особливостей організації освітнього процесу учнів початкової школи із застосуванням технологій дистанційного навчання, зазначивши про актуальність дистанційної освіти. Методист надала найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка «Як організувати дистанційне навчання учнів – покрокова інструкція». Цікавими та ефективними виявилися рекомендації про те, як працювати з перевернутим класом під час змішаного навчання, та з яких кроків складається таке навчання на прикладі вивчення предмета «Українська мова».
Створювати інтерактивні вправи за допомогою онлайн-сервісу Learning Apps молодих учителів навчала Валентина ВОЛНИЦЬКА, учитель початкових класів Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23, м. Суми, Сумської області, переможець другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Початкова освіта», автор апробаційних матеріалів з української мови для 5 класу у 2021/2022 навчальному році.
Про сервіс Google Forms та можливості його використання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» розповіла Юлія ГУДИМЕНКО, заступник директора з навчально-виховної роботи Грабовського навчально-виховного комплексу Краснопільської селищної ради Сумської області, учасниця обласної творчої групи вчителів початкових класів у Сумській області.
На завершення семінару-практикуму педагоги та консультанти з початкової освіти залишили фідбек за допомогою інтерактивної дошки Padlet, де зазначили про важливість та актуальність використання таких ресурсів у роботі вчителя початкових класів. Під час підбиття підсумків семінару-практикуму Катерина Діхнич зазначила, що в умовах реформування освіти цифрова культура педагога є невід’ємною складовою освітнього процесу. Консультантам центрів професійного розвитку педагогічних працівників та вчителям початкових класів було рекомендовано пройти онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання», який розміщено на освітній платформі EdEra.






