В умовах дистанційної освіти, спричиненої воєнним станом, захворюванністю на COVID-19, реалізація Концепції «Нова українська школа» потребує формування особистості вчителя, зорієнтованого на професійний та особистісний розвиток, здатного навчатися та розвиватися впродовж життя; готового до постійного професійного росту, підвищення професійної компетентності, тому зростають професійні вимоги – на перший план виходять загальні та професійні компетентності; розвинені навики не тільки «hard skills», а й «soft skills».
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2022 рік 26 жовтня реалізовано методичний порадник «Розвиток «soft skills» і «hard skills» як необхідної умови вдосконалення професійних компетентностей сучасного педагога» для вчителів закладів загальної середньої освіти.
Ольга КУРГАН, методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, під час заходу ознайомила з поняттями «soft skills» і «hard skills»; розглянула їх особливості та відмінності; звернула увагу на аспекти формування «жорстких» і «гнучких» навиків сучасних учителів для вдосконалення професійних компетентностей; акцентувала увагу на застосуванні навиків «soft skills» учителями початкових класів.
По завершенню методичного порадника учасникам надано методичні рекомендації.
Переглянути скорочений запис методичного порадника можна за посиланням:
