ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ТА МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ П(ПТ)О В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:НОВІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ – ПРОВЕДЕНО МЕТОДИЧНИЙ БРЕЙНСТОРМІНГ

Члени 41 методичної комісії загальноосвітньої підготовки, які протягом поточного навчального року працювали над проблемою «Формування компетентностей педагогів через створення єдиного освітнього простору в закладах П(ПТ)О», та 24 молоді викладачі, які відвідували школу молодого педагога та працювали над проблемою «Сучасні підходи до організації навчання в умовах змішаного (дистанційного) навчання» взяли участь 09 червня 2022 року в методичному брейнстормінгу в онлайн-форматі.

Важливу роль голів методичних комісій, молодих викладачів як сучасних агентів змін в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти відзначила Наталія САМОЙЛЕНКО, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, кандидат педагогічних наук, під час привітання учасників заходу.

Тетяна БАККА, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, зупинилися на питаннях інформаційно-цифрової компетентності педагога відповідно програми МОН України, поділилися сучасними інструментами та вправами, необхідними для досягнення успіху.

Під час онлайн-спілкування Ольга СМОЛЕНКО, Валентина ЛАБУДЬКО, Галина ДОКТОРОВИЧ, методисти Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, звернули увагу на: особливостях роботи методичних комісій, молодих викладачів в умовах змішаного (дистанційного) навчання, упровадження сучасних форм і методів, ІКТ-технологій як ефективний засіб розвитку творчого потенціалу педагогів, формування і розвиток компетентностей педагогічних працівників закладів П(ПТ)О.

Досвід роботи щодо організації роботи методичної комісії та молодих викладачів закладу П(ПТ)О, нові форми та методи роботи презентували:

Анна ХАРЧЕНКО – «Бренд-бук методичної комісії «Змішане навчання: систематизація роботи від теорії до практики», Тетяна ДУДНИК – «Організація роботи викладача суспільних дисциплін в умовах дистанційного навчання: нові форми та методи роботи» (Лебединське вище професійне училище лісового господарства);

Інна ГУДИМ – «Сервіс Genially як засіб підвищення мотивації учнів до навчання на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін», Оксана ЦИРУЛІК – «Збірник професійно спрямованих завдань з англійської мови з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (для учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти)» (Сумське міжрегіональне вище професійне училище);

Світлана РУБАНИК – «Дистанційне навчання – нова формула успіху методичної комісії закладу П(ПТ)О», Наталія ЗБОРИК – «Використання сучасних онлайн-інструментів під час викладання української мови та літератури» (Недригайлівське вище професійне училище);

Тетяна КРАВЧЕНКО – «Організація роботи в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в ДНЗ «Білопільське ВПУ»;

Аліна ДУБОВИК – «Використання застосунків Рhet та learningapps під час викладання природничих наук в умовах дистанційного навчання»;

Олена КУКСА – «Платформа Canva як інструмент для створення конспектів уроків в умовах дистанційного навчання»;

Юрій БИХОВИЙ – «Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми роботи на уроках предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання» (Білопільське вище професійне училище);

Ольга СУХОСТАВЕЦЬ – «Форми і методи дистанційного навчання в роботі методичної комісії природничо-математичних дисциплін»;

Микола ЛОХОНЯ – «Цифрові технології, демонстраційний і фронтальний експерименти на уроках фізики»;

Анастасія МАКУШЕНКО – «Організація роботи на уроках математики в умовах дистанційного навчання» (Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну).

Учасники заходу отримали не тільки рекомендації для роботи секції голів методичних комісій та школи молодого викладача загальноосвітньої підготовки у новому навчальному році, а й конкретні завдання: підготовка матеріалів для електронного методичного путівника «Організація роботи методичної комісії в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми, методи, інструменти».



  • 12