ДІТИ РАННЬОГО  ВІКУ – ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Ранній вік – унікальний період розвитку дитини, який з самого народження є дуже важливою частиною його подальшого життєвого шляху, де закладаються основи всіх видів активності, картина світу дитини, її світобачення.

Саме  розгляду цього питання  було присвячено роботу обласного семінару   «Діти раннього  віку – особливості організації освітнього процесу», проведеного 24 жовтня 2022 року в онлайн-форматі навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО. Учасники заходу – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

        Вікторія РАГОЗІНА, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, звернула увагу на результати співпраці, напрацювання, досягнення наукової установи Інституту проблем виховання НАПН України і закладів дошкільної освіти Сумщини в науковово-дослідній роботі в рамках Всеукраїнського інноваційного проєкту «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу».

Лариса МІЩЕНКО, методист з  дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з особливістю організації освітнього процесу, вихованням та розвитком дітей раннього віку.

Позитивні практики організації освітньої діяльності  з дітьми раннього віку (за результатами науковово-дослідної роботи в рамках інноваційного проєкту «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу») представили: Костян Л.О., вихователь-методист, Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 13 «Купава» Сумської міської ради, Лаврик Л.В., вихователь-методист Роменського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 «Фіалка» Роменської міської ради, Геращенко Н.А., вихователь-методист Сумського закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини)  № 26 «Ласкавушка» Сумської міської ради, Плахтій О.М., вихователь-методист Роменського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 4 «Малятко» Роменської міської ради, Макарова В.І., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» Сумської міської ради,   Зайченко Н.І., консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради,  Шалда Н.В., вихователь-методист Шосткинського дошкільного навчального закладу  (ясла-садок) № 1 «Дзвіночок» Шосткинської міської ради,  Кравцова Л.В., практичний психолог Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» Сумської міської ради. Учасникам надано методичні рекомендаціїщодо особливостей організації освітнього процесу з дітьми раннього віку.

ОБЛАСНИЙ ОНЛАЙН-СЕМІНАР 24.11.2022



  • 12