ПЕДАГОГІКА ГРИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як форми взаємодії з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти, забезпечення всебічного розвитку дітей і наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції «Нова українська школа», – є актуальними питаннями сьогодення.

Наданню методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти із цього питання було присвячено роботу Сесії 1 обласної методичної майстерні # 1 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти», проведеної навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО 31 січня 2023 року в онлайн-форматі. Учасники заходу – завідувачі, вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти області.

З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась  Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.

Лариса МІЩЕНКО, методист з  дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням гри як важливим педагогічним інструментом, що працює в сьогоденні.   Єлизавета КОВТУН, Ірина ЦИМЕРМАН, старші викладачі кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрили питання  ролі дошкільної освіти в контексті вимог сьогодення. Вікторія ЛОБОДА, викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, зосередила увагу на  переосмисленні концепту гри в освітній діяльності закладу дошкільної освіти. Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн-форматі   зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Спіймай м’яч», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».

Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.



  • 12