Питання відродження й розвитку декоративно-ужиткового мистецтва набирає актуальності тому, що поєднує в собі культурний і економічний аспекти. Метою технологічної освітньої галузі є розвиток творчого потенціалу учнів, застосування знань та вмінь на практиці, розв’язання завдань та проблем через практичне засвоєння основ дизайну, технологій декоративно-ужиткового мистецтва.
Застосування декоративно-ужиткового мистецтва на уроках трудового навчання розширює уявлення учнів про традиційні техніки (аплікація, художнє випалювання, розпис, вишивання, бісероплетіння, різьблення по дереву тощо), спонукає до розкриття своїх здібностей, створює можливості для національного й культурного самовираження у процесі створення ексклюзивних речей, розвиває естетичні смаки учнів, формує їхню проєктно-технологічну культуру.
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2022 рік 1 грудня на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласної творчої групи вчителів трудового навчання з теми «Творче застосування традиційних та сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва на уроках трудового навчання: представлення та аналіз проєктів з теми».
Коренева І.В., методист технологічної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО розкрила тему «Творче застосування традиційних та сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва на уроках трудового навчання», акцентувала увагу на методичних аспектах застосування традиційних та сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва на уроках трудового навчання в умовах воєнного стану.
Під час засідання членами обласної творчої групи презентовано навчальні проєкти з досвіду роботи:
«Ментальні карти та інфографіка, як засіб реалізації традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва на уроках трудового навчання в умовах воєнного стану» (Медвідь О.Ю., учитель трудового навчання опорного закладу «Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради Конотопського району);
«Предмети для благоустрою. 5 клас» (Шеденко О.М., учитель трудового навчання Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради Роменського району);
«Особливості елементів орнаменту традиційної та сучасної вишивки Кролевеччини. 6 клас» (Чечель Л.М., учитель трудового навчання Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені М.О. Лукаша Кролевецької міської ради Конотопського району);
«Лялька в етностилі. 7 клас» (Бузовська В.Ю., учитель трудового навчання Великочернеччинського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів Сумської міської ради);
«Виготовлення виробів із бісеру на дротяній основі. 8 клас» (Ганашок І.А., учитель трудового навчання Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Кролевецької міської ради Конотопського району);
«Традиційні техніки вишивання. 9 клас» (Івахнова О.М., учитель трудового навчання Лебединського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 7 Лебединської міської ради). За результатами роботи обласної творчої групи учасники отримали методичні рекомендації.



