Діти інакше, ніж дорослі, реагують на неприємні події та швидше до них адаптуються. Проте, якщо ситуація була раптовою, загрожувала життю, безпеці дитини та її близьким, стала травмівною, у неї може розвинутися гострий стресовий розлад. Як розпізнати ознаки травматизації та вчасно надати психологічну підтримку дитині – обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти області під час онлайн-семінару.
Захід проведено 27.10.2023 навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. У семінарі взяли участь 56 спеціалістів.
Практичні психологи та методист центру Лариса КОНДРАТЕНКО у двосторонньому діалозі обговорили питання впливу війни на особистість дитини дошкільного віку, визначилися з поняттями «стрес», «травматична ситуація», «психологічна травма», їх ознаками та відмінностями, зупинилися на проявах травматичного стресу в дошкільників.
Важливою для практичних психологів була робота в мікрогрупах. Опрацьовуючи практичні кейси, спеціалісти мали змогу поділитися власним досвідом щодо використання базових принципів надання ефективної психологічної підтримки дітям у ситуації дистресу, здобули навички оцінки потреб дитини з різними посттравматичними реакціями, обмінялися професійним інструментарієм, ефективним у роботі з дітьми дошкільного віку.

