ЕКСПРЕС-ІНФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІВЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РОСІЙСЬКОМОВНОГО КОНТЕНТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

У зв’язку з повномасштабною збройною агресією росії проти України, розпочатого 24 лютого 2022 року, виникло гостре питання щодо використання російськомовного контенту в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.

Відповідно до вимог часу та у зв’язку з повномасштабною збройною агресією росії проти України 5 травня 2023 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено (в онлайн-форматі) чергове експрес-інформування педагогів області з питань використання російськомовного контенту (відповідного змісту, літератури, дидактичного забезпечення тощо) в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

Наталія ЛЕВЕНЕЦЬ, методист мовно-літературної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку, вкотре наголосила на дотриманні законодавства в частині використання державної мови в закладах загальної середньої освіти; нагадала про оновлення  навчальних програм із зарубіжної літератури та акцентувала увагу на  літературних творах, які вилучені з навчальних програм.

Олена ТРЕТЬЯКОВА, методист громадянської та історичної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку, акцентувала увагу на внесених змінах до навчальних програм: «Історія України», «Всесвітня історія» для 6-11 класів та інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» (10 клас), наголосивши на доцільності врахування педагогами нових історіографічних напрацювань у зв’язку з повномасштабною збройною агресією росії проти України.

Володимир ПОПОВ, методист з географії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку, зосередив увагу на оновленій навчальній програмі з географії, у якій зміщено акцент у переліку країн світу, що вивчають учні в закладах загальної середньої освіти.

Оксана СЕРДЮК, завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку, акцентувала увагу на недопустимості використання на уроках мистецької освітньої галузі творів російських та білоруських митців з огляду на мистецьку дискримінацію.

По завершенню заходу учасникам надано методичні рекомендації.



  • 12