ІІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

На сьогоднішній день, німецька мова вважається однією серед найбільш популярних у світі – одна із найпоширеніших мов країн Європейського Союзу. Вивчення німецької – це, насамперед, гарна можливість не лише розвинути свої комунікативні навики, а й логічне мислення, оскільки ця мова дуже структурована, у чому й вправлялися учасники (у дистанційному форматі)  ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови, що відбувся 25 січня 2024 року.

На початку змагань, із мотиваційними словами до учнів-учасників олімпіади звернулася Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, доктор педагогічних наук, професор, член організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 2023-2024 н.р., наголосивши на особистій відповідальності, академічній доброчесності, дотриманні умов проведення та участі в інтелектуальних змаганнях.

Учасників олімпіади привітала Вікторія СОЛОЩЕНКО, доцент, в.о. завідувача кафедри теорії та практики романо-германських мов Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, кандидат педагогічних наук, голова журі.

Оксана СЕРДЮК, завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, секретар журі, акцентувала увагу учасників на організаційно-технічних особливостях проведення олімпіадних змагань.

В інтелектуальних змаганнях з німецької мови взяли участь учні з 2 територіальних громад, зокрема: 9 класів – 2 учні, 10 класів – 2 учні, 11 класів – 2 учні.

За результатами виконаних завдань олімпіади з німецької мови визначено 3 переможці: 9 клас – 1 учень, 10 клас – 1 учень, 11 клас – 1 учень.

Найкращі результати мають учасники команди Сумської міської ради (3 учасники – 3 переможці).

Традиційно, у рамках III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови, учасники виконували види діяльності: аудіювання, читання, письмо (творча письмова робота), говоріння (визначення рівня мовленнєвої компетентності).



  • 12