Реалізація концептуальних вимог Нової української школи, формування в процесі навчання географії компетентної особистості, здатної обирати, оцінювати, критично мислити, діяти всупереч поширеним стереотипам, набувати гнучких навиків, що задовольняють потреби в її саморозвитку та самореалізації, є можливою завдяки запровадженню в освітній процес діяльнісного підходу.
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 13 квітня 2023 року відбулося засідання обласної школи молодого вчителя географії «Реалізація діяльнісного підходу до навчання учнів географії у контексті вимог Концепції «Нова українська школа».
Мета заходу – підвищення професійного рівня молодих учителів географії (стаж роботи – до 3-х років), надання їм методичної допомоги з питань побудови освітнього процесу на основі діяльнісного підходу, сприяння виробленню власного педагогічного стилю в умовах впровадження Концепції «Нова українська школа».
Володимир ПОПОВ, методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, у рамках заходу виступив з теми «Реалізація діяльнісного підходу до навчання учнів географії у контексті вимог Концепції «Нова українська школа».
Під час роботи школи молодого вчителя географії учасниками заходу висвітлено питання:
«Формування мотивів навчальної діяльності учнів на уроках географії в умовах реалізації діяльнісного підходу» (Ірина КОЛЯДЕНКО, учитель географії «Шосткинського навчально-виховного комплексу: спеціалізована школа
І-ІІ ступенів-ліцей Шосткинської міської ради Сумської області»);
«Реалізація діяльнісного підходу під час проведення географічних досліджень та проєктної діяльності на уроках географії» (Алла СТОЖОК, учитель географії опорного закладу «Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради);
«Інтелектуальні ігри з географії як засіб діяльнісного підходу в новій українській школі» (Людмила МЕЛЬНИК, учитель географії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради);
«Реалізація діяльнісного підходу до навчання географії засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (Ганна РУДЕНКО, учитель географії Ворожбянського ліцею № 1 Ворожбянської міської ради).
За підсумками обласної школи молодого вчителя географії педагогам надано методичні рекомендації.



