Одним із пріоритетних напрямів освітньої діяльності, для розв’язання завдань, щодо адаптації учнів до умов воєнного стану, є впровадження різних форм організації освітнього процесу: очної, дистанційної, змішаної.
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 19 травня 2023 року для вчителів фізики відбувся обласний семінар «Змішане навчання фізиці у закладах загальної середньої освіти в умовах надзвичайних ситуацій та викликів сучасності».
Наталія СУКАЧОВА, методист з фізики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, у процесі роботи розкрила питання особливості організації та реалізації освітнього процесу з фізики у форматі змішаного навчання в умовах воєнного стану.
Досвідом роботи щодо впровадження змішаного навчання в освітній процес, в умовах надзвичайних ситуацій поділилися вчителі фізики закладів загальної середньої освіти Сумської області:
Тетяна ЗОЛІНА, учитель фізики Роменського ліцею № 1
ім. П.І. Калнишевського Роменської міської ради («Особливості підготовки учнів до розв’язування розрахункових, якісних задач; експериментальних завдань з фізики в умовах змішаного навчання»);
Олена КОЛІСНІЧЕНКО, учитель фізики Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 Лебединської міської ради («Особливості навчання фізиці учнів 9-го класу. Тема «Закони Ньютона» в умовах змішаного формату»);
Оксана АРТЮШЕНКО, учитель фізики Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 м. Суми («Змішане навчання фізиці учнів 11-го класу. Тема «Повне відбивання світла»);
Олександр КОСТОГЛОД, учитель фізики Комунальної організації (установа, заклад) «Шосткинський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради Сумської області» («Цифрові додатки як засіб формування ключових компетентностей у процесі вивчення фізики учнями закладів загальної середньої освіти»);
Зоя ГОПКО, учитель фізики Охтирської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 8 Охтирської міської ради («Використання додатків Google та хмарного сервісу H5P для організації дистанційного, змішаного та очного навчання в закладах загальної середньої освіти»);
Микола ПАПЕНКО, учитель фізики Конотопського ліцею № 1 Конотопської міської ради («Використання віртуального середовища «PhET Interactive Simulations» задля проведення лабораторних робіт з фізики в умовах змішаного навчання. Лабораторна робота № 11 «З’ясування умови рівноваги важеля», 7 клас»);
Тетяна КАЧАНОВА, учитель фізики Путивльського ліцею № 2
Г.Я. Базими Путивльської міської ради («Використання хмарних технологій для контролю знань учнів з фізики в умовах змішаного навчання»).
За підсумками роботи обласного семінару вчителям фізики надано методичні рекомендації щодо впровадження змішаного навчання фізиці у закладах загальної середньої освіти в умовах надзвичайних ситуацій та викликів сучасності.
