Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як наскрізного підходу у взаємодії з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових та діяльнісних методів навчанняв освітньому процесі закладів дошкільної освіти та забезпечення всебічного розвитку дітей і наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції «Нова українська школа» є актуальними питаннями сьогодення.
Наданню методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти із цього питання було присвячено роботу обласної методичної майстерні # 3 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти» (Сесія 1), проведеної навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО 27 жовтня 2022 року в онлайн-форматі. Учасники заходу – вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти області.
З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.
Лариса МІЩЕНКО, методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням гри як системного підходу та інструмента, який працює у сьогоденні. Єлизавета КОВТУН, Ірина ЦИМЕРМАН, старші викладачі кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрили питання ролі дошкільної освіти у контексті вимог сьогодення. Вікторія ЛОБОДА, викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, зосередила увагу на переосмисленні концепту гри в освітній діяльності закладу дошкільної освіти. Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн-форматі зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».
Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
