Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як форми взаємодії з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових і діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти та забезпечення всебічного розвитку дітей, наступності між дошкільною й початковою освітою в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції «Нова українська школа», – є актуальними питаннями сьогодення.
Наданню методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти з цього питання було присвячено роботу Сесії 1 обласної методичної майстерні # 2 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти», проведеної навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО 10 травня 2023 року в онлайн- форматі. Учасники заходу – завідувачі, вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти області.
З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.
Лариса МІЩЕНКО, методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням гри як важливого педагогічного інструмента.
Ірина ЦИМЕРМАН, старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрила питання ролі дошкільної освіти в контексті вимог сьогодення. Вікторія ЛОБОДА, викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, зосередила увагу на переосмисленні концепту гри в освітній діяльності закладу дошкільної освіти. Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн-форматі зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Спіймай м’яч», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».
Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
