ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як форми взаємодії з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових і діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти та забезпечення всебічного розвитку дітей, наступності між дошкільною й початковою освітою, в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції «Нова українська школа» –  актуальне питання сьогодення.

Наданню методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти із цього питання було присвячено роботу Сесії 1 обласної методичної майстерні # 3 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти», проведеної навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО 14 листопада 2023 року в   онлайн – форматі. Учасники заходу – завідувачі, вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи, учителі-логопеди закладів дошкільної освіти області.

З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.

Лариса МІЩЕНКО, методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням гри як важливим педагогічним інструментом. Єлизавета КОВТУН, старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрила питання  ролі дошкільної освіти в контексті вимог сьогодення. Вікторія ЛОБОДА, викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, зосередила увагу на  переосмисленні концепту гри в освітній діяльності закладу дошкільної освіти.     

Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн – форматі зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Спіймай м’яч», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».

Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.



  • 12