ПРО ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРАКТИЧНИМИ ПСИХОЛОГАМИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Значення емоційного інтелекту для соціалізації  дитини дошкільного віку та особливості його розвитку  розглядали в рамках онлайн-семінару практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумської області та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 17 лютого 2022 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. До онлайн-зустрічі приєдналися    70 спеціалістів.

Одним з основних завдань особистісно орієнтованого навчання і виховання як оновленої парадигми освіти є формування в дітей емоційної компетентності, що забезпечує успішність спілкування та соціальної взаємодії. Актуальність зазначеного посилюється суспільними потребами, пов’язаними зі збереженням психічного здоров’я дітей. У цьому контексті принципово значущу роль може відіграти емоційний інтелект, розвиток якого сприятиме емоційному благополуччю дітей та їх соціалізації.

Модератор зустрічі Лариса КОНДРАТЕНКО, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, окреслила визначення поняття «емоційний інтелект» та передумови виникнення цього феномену. Учасники дослідили ключові характеристики емоційного інтелекту та його роль у становленні особистості дошкільника. Актуальною для практичних психологів була робота зі складання алгоритму діяльності спеціаліста з розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку,  відпрацювання навичок застосування технологій «Гість групи», «Кола рефлексії», методик «Намалюй свій настрій», «Щоденник емоцій», методу «Етюд».



  • 12