Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ЗАКЛАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ СУМЩИНИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «WORLDSKILLS UKRAINE»

Всеукраїнський конкурс професійної майстерності «WORLDSKILLSUKRAINE» стартував 27 листопада 2018 року

Найкращі учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти області представляють Сумщину на конкурсі у чотирьох компетенціях

ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СУМЩИНИ

Проблему компетентнісно зорієнтованого підходу до організації методичної роботи  з педагогічними кадрами розглядали заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти області під час ІІ засідання обласної творчої групи

У заході 27 листопада 2018 року на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти взяли участь   представники освітніх закладів Конотопського, Кролевецького, Недригайлівського районів, м. Лебедин,  Вільшанської, Кролевецької,  Недригайлівської  об’єднаних територіальних громад.

ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ СУМЩИНИ

Розвиток інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях захисту невід’ємних прав людини. Інклюзію як невід’ємну пріоритетну складову в системі Нової української школи розглядали під час семінару-практикуму на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Вітаючи учасників заходу проректор з наукової роботи комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Сергій ГРИЦАЙ зазначив, що інклюзивна освіта має три складові: медичну, психологічну і освітню й потребує вивчення саме в поєднанні всіх частин, а це завдання досить складне, бо вимагає суспільної консолідації як освітян з лікарями та психологами, так і громадськості.

УДОСКОНАЛЕНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Основні тенденції розвитку STEM-освіти, сучасних інтерактивних і мультимедійних технологій, що застосовуються  при викладанні природничо-математичних дисциплін, розглядали методисти органів управління освітою, заступники з навчально-виховної роботи та вчителі фізики, математики, біології, хімії, образотворчого мистецтва, трудового навчання закладів загальної середньої освіти області в рамках науково-практичного семінару з теми «Теоретико-методологічні аспекти STEM-освіти»

Захід відбувся на базі Науково-дослідного центру навчально-наукових приладів Інституту прикладної фізики Національної академії наук України та комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

НОВІ СТАНДАРТИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ НАЙМЕНШИХ ШКОЛЯРІВ

Особливості викладання фізичної культури в 1-4 класах відповідно до нових державних стандартів опрацьовували в рамках обласного вебінару

Учителі фізичної культури закладів освіти Сумщини 22 листопада 2018 року аналізували нормативно-методичне забезпечення предмета в нових умовах, зміст оновлених програм для 1-4 класів, їх особливості та відмінності від попередніх програм під керівництвом методиста комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Дениса ДЕМЕНКОВА. 

Дочірні категорії