Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Прокоф’єва, 38, м. Суми, 40016, або звернутися до керівництва Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відповідно до графіка прийому громадян з особистих питань.

Порядок звернення

1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Надіслати звернення до керівництва  Департаменту  освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації із використанням мережі Інтернет можна за електронною адресою:  osvita@sm.gov.ua  

Директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації:  

 Гробова Вікторія Павлівна

 Телефон:  (0542) 63 51 00

 У прийомні дні з 10.00 до 12.00 до керівництва можна звернутися за телефоном «гарячої лінії» (0542) 36 10 97

За консультацією та попереднім записом можна звернутися до відповідальної особи за організацію особистого прийому громадян за телефоном:

 (0542) 36 22 37, Махортова Марина Вікторівна, провідний спеціаліст відділу організаційної роботи, 4 поверх, кабінет 32.

ДО ВІДОМА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З ПИТАНЬ ГАЛУЗІ «ОСВІТА» 

На офіційному вебсайті Верховного Суду України у розділі «До уваги суб’єктів владних повноважень!» розміщено постанову Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18.

Ця постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії Закону України «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників.

З метою вирішення проблемних питань освітньої галузі, які потребують реагування органів вищої виконавчої влади, запроваджена державна установа «Сумський обласний контактний центр». Усі дзвінки приймаються операторами та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону державної установи

«Сумський обласний контактний центр»

0  800 301 501

(0542) 66 33 77

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

  • на умовах п’ятиденного робочого тижня;
  • час роботи з 8.00 до 18.00.

Графік прийому громадян 

Графік надання безоплатної первинної правової допомоги 

Графік роботи телефонної “гарячої лінії” 

Контакти радника з питань внутрішньо переміщених осіб

Графік роботи “Телефону довіри” при Сумському обласному центрі соціально-психологічної допомоги

Нормативна база

Зразок заяви 

Зразок заяви про надання архівної довідки 

Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян 

Роз’яснення актуальних питань

  • 12