МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ТА ЕКОНОМІКИ

Формування в учнів пізнавальної компетентності, що забезпечується не лише під час опанування навчального матеріалу на уроках географії та економіки, а  й засобами позанавчальної роботи, є актуальним питанням на сучасному етапі розвитку освіти.

Розвитку та формуванню пізнавальної компетентності під час підготовки та проведення інтелектуальних змагань і був присвячений методичний порадник з теми «Інтелектуальні змагання (Всеукраїнські учнівські олімпіади з географії та економіки, Всеукраїнські учнівські інтернет-олімпіади з географії та економіки, Всеукраїнський учнівський турнір з географії, Всеукраїнський учнівський турнір з економіки) як засіб формування пізнавальної компетентості учнів на уроках географії, економіки та у позанавчальний час» для вчителів географії та економіки, який відбувся 19 жовтня 2023 року, відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2023 рік.

У ході роботи методичного порадника Попов В.Д., методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентував увагу вчителів географії та економіки на проблемі розвитку творчих здібностей, та їхнього інтересу до вивчення географії та економіки, формування в учнів пізнавальної компетентності; нагадав  учасникам заходу  технологію проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії та економіки; зосередив увагу на ролі інтернет-олімпіад у підвищенні інтересу в учнів до поглибленого вивчення географії та економіки; наголосив на важливості формування та розвитку навиків критичного мислення в учнів у процесі підготовки й участі в турнірах з географії та економіки.



  • 12