Методичний порадник для вчителів  початкових класів

Реалізація мети початкової освіти полягає у формуванні здатності учня до самовизначення та саморозвитку не тоді, коли він сприймає готові знання, а в процесі його власної навчально-пізнавальної діяльності, скерованої на відкриття «нових» знань. Значну роль при цьому відіграє використання в освітньому процесі пошуково-дослідницької роботи. Реалізувати яку в початкових класах допомагає метод навчальних проєктів.

Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2023 рік 11 жовтня відбувся обласний методичний порадник «Навчальний проєкт як інструмент залучення учнів початкових класів до пошуково-дослідницької діяльності» для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Ольга КУРГАН, методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку       Сумського ОІППО, під час заходу висвітлила питання використання методу  проєктів у початкових класах закладів загальної середньої освіти; ознайомила учасників із методичними аспектами використання навчальних проєктів у початковій школі з метою залучення учнів до пошуково-дослідницької діяльності.

По завершенню  методичного порадника учасникам надано методичні рекомендації.



  • 12