В обласному етапі конкурсу за першість змагались 20 робіт, представлених практичними психологами та соціальними педагогами закладів освіти області
Цьогоріч запроваджено додаткову номінацію «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами», яка проводиться за підтримки Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation. На розгляд журі в цій номінації було представлено 3 роботи.
Метою конкурсу є виявлення та поширення кращого досвіду, оптимізація інноваційної діяльності працівників психологічної служби, підвищення професійної компетентності, якості програм, реалізації творчого потенціалу, престижності професії практичних психологів та соціальних педагогів.
Для участі у ІІ (обласному) етапі було заявлено 20 програм: із них 11 програм представлено практичними психологами (8 – заклади загальної середньої освіти, 1 – заклад професійної (професійно-технічної) освіти, 2 – заклади інституційного догляду та виховання дітей), та 9 – соціальними педагогами (7 – заклади загальної середньої освіти, 1 – заклад професійної (професійно-технічної) освіти, 1 – заклад інституційного догляду та виховання дітей). Усі представлені програми спрямовано на вирішення актуальних завдань діяльності спеціалістів психологічної служби: розвиток стресостійкості у здобувачів освіти, формування толерантного ставлення до осіб з особливими освітніми потребами, попередження насильства та булінгу в закладі освіти, формування навичок ненасильницького спілкування, життєвого самовизначення здобувачів освіти.
Рішенням фахового журі переможцями конкурсу визначено:
Номінація «Практичні психологи»
І місце – Федоренко Ірина Леонідівна, практичний психолог Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені М.О. Лукаша Кролевецької міської ради (програма «Ми – є. Ми – рівні!»);
ІІ місце – Долгозвяга Альона Олександрівна, практичний психолог Улянівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Миколаївської селищної ради (програма «Зі стресом у злагоді!);
ІІІ місце – Запорожець Віра Василівна, практичний психолог Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської селищної ради (програма « Взаємодіємо ефективно») .
Номінація «Соціальні педагоги»
І місце – Козловська Тетяна Володимирівна, соціальний педагог опорного закладу – Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Глухівської міської ради (програма «Світ починається з тебе!»);
ІІ місце – Михайлова Наталія Олександрівна, соціальний педагог КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10 Сумської міської ради (програма « Я – вільний!»);
ІІІ місце – Кириленко Олена Василівна, соціальний педагог Чернеччинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу М.В. Пилипенка (опорний заклад освіти) Чернеччинської сільської ради (програма «Формула успішного майбутнього»).
Номінація «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами»
І місце – Зубко Наталія Миколаївна, практичний психолог Роменського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 8 Роменської міської ради;
ІІ місце – Авторський колектив: Полятикіна Тетяна Вікторівна, практичний психолог Баницького навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Глухівської міської ради, Сокол Артем Олександрович, практичний психолог Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Глухівської міської ради;
ІІІ місце – Кривенко Тетяна Вікторівна, практичний психолог Кролевецького закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) № 9.
Вітаємо переможців кожної з номінацій та зичимо успіхів у ІІІ (всеукраїнському) етапі конкурсу!