Діяльнісний підхід у процесі навчання математики спрямовано на розвиток наскрізних умінь, ключових компетентностей учнів, використання теоретичних знань у практичній діяльності та формування умінь командної роботи, інтеграції в соціум, самоосвіти й самореалізації.
Діяльнісний підхід є дієвим інструментом організації навчальної діяльності здобувачів освіти, засобом формування математичної компетентності учнів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».
З метою якісної організації освітнього процесу з математики в
5-6 класах 21 листопада 2023 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти реалізовано обласний методичний порадник «Діяльнісний підхід як засіб формування математичної компетентності учнів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» (5-6 класи)» для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Сумської області.
Тетяна СВЄТЛОВА, методист математичної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, ознайомила учасників заходу з теоретичними основами діяльнісного підходу; акцентувала увагу на методичних аспектах реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання математики; наголосила на особливостях формування математичної компетентності учнів 5-6 класів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» в контексті діяльнісного підходу та необхідності підвищення професійної компетентності вчителів математики Нової української школи.
За результатами методичного порадника вчителям надано методичні рекомендації щодо формування математичної компетентності учнів 5-6 класів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» в контексті діяльнісного підходу.
![](https://osvita.sm.gov.ua/wp-content/uploads/2023/11/golovna-8-1024x572.jpg)