ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МИСТЕЦТВО»

Одним із найважливіших напрямів розвитку сучасного суспільства є забезпечення сфери освіти теорією і практикою використання сучасних інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію процесів навчання і виховання. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій  (ІКТ) у процесі навчання відкриває великі можливості для вдосконалення освітніх педагогічних підходів, зокрема, діяльнісного підходу.

На базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 19 січня відбувся обласний семінар «Використання інформаційно-комунікаційних технологій як елемент діяльнісного підходу  до навчання учнів на уроках освітньої галузі «Мистецтво».

Оксана СЕРДЮК, завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ознайомила з планом роботи обласного семінару, наголосила на особливостях застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час реалізації діяльнісного підходу  до навчання учнів на уроках освітньої галузі «Мистецтво» з музичною лабораторією Chrome Music Lab та програмою Garden Planner.

Олена ГАЙДАМАКА, начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої освіти в Новій українській школі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат педагогічних наук та Наталія ЛЄМЕШЕВА, методист предметів мистецької освітньої галузі лабораторії виховної роботи КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти Черкаської обласної ради», наголосили на актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» через призму навчально-методичного забезпечення.

Оксана НЕСТЕРЕНКО, учитель музичного мистецтва Вільшанського ліцею Вільшанської сільської ради Роменського району, поділилася напрацюваннями з досвіду роботи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Учасникам семінару надано методичні рекомендації.



  • 12