ПЕДАГОГІКА ГРИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Формування цілісної готовності педагогів до впровадження гри як форми взаємодії з дітьми дошкільного віку, застосування ігрових і діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти та забезпечення всебічного розвитку дітей, наступності між дошкільною й початковою освітою, в умовах запровадження Базового компонента дошкільної освіти та Концепції «Нова українська школа», –  актуальне питання сьогодення.

Наданню методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти із цього питання було присвячено роботу Сесії 1 обласної методичної майстерні # 1 «Педагогіка гри в закладах дошкільної освіти», реалізованої навчально-методичним відділом координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО 25 січня 2024 року в онлайн – форматі для завідувачів, вихователів-методистів, вихователів, практичних психологів, учителів-логопедів закладів дошкільної освіти області.

З мотиваційним меседжем до учасників заходу звернулась Ірина УДОВИЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор, актуалізувавши тему зібрання та наголосивши на класифікації ігор.

Лариса МІЩЕНКО, методист з  дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питанням гри як важливим педагогічним інструментом. Єлизавета КОВТУН, старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, розкрила питання ролі дошкільної освіти в контексті вимог сьогодення. Вікторія ЛОБОДА, викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, зосередила увагу на  переосмисленні концепту гри в освітній діяльності закладу дошкільної освіти.

Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн – форматі зануритися у світ ігор: «Знайомство», «Спіймай м’яч», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».

Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.



  • 12