САМОАНАЛІЗ УРОКУ «ТЕХНОЛОГІЇ» В КОНТЕКСТІ ВИМОГ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Технологічна освітня галузь сприяє реалізації творчого потенціалу учнів; формуванню в них критичного та технічного мислення, здатності до підприємливості та інноваційної діяльності, партнерської взаємодії, використання техніки і технологій. На сучасному етапі розвитку освіти змінюються цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але урок залишається головною формою організації освітнього процесу. Проведення якісного уроку технології (трудове навчання) визначає комунікабельність, професійну компетентність учителя, його навики та вміння обрати методи і форми навчання, здатність правильно дібрати навчальний матеріал та провести самоаналіз уроку.

Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2024 рік 10 січня на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний методичний порадник з теми «Самоаналіз уроку «Технології» в контексті  вимог Концепції «Нова Українська школа» для вчителів технологічної освітньої галузі.

У ході роботи методичного порадника Коренева І.В., методист технологічної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила з вимогами до сучасного уроку «Технології» в контексті  вимог Концепції «Нова Українська школа»; акцентувала увагу на методичних аспектах аналізу уроку «Технології» та надала учасникам заходу практичні рекомендації щодо самоаналізу уроку «Технології» в контексті  вимог Концепції «Нова Українська школа».

За підсумками методичного порадника педагогам надано методичні рекомендації.



  • 12