Реалізація якісного освітнього процесу в закладах освіти має супроводжуватися організацією навчальних занять/уроків, що давали би можливість учням сформувати належний рівень компетентностей, необхідних для їхнього подальшого життя. Тому, невипадково, щороку одним із обов’язкових (домінантних) конкурсних випробувань є «Урок».
6 лютого 2024 року – другий конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», що ознаменувався проведенням конкурсного випробування «Урок» (у змішаному форматі) на базі закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади, у номінаціях: «Українська мова та література», «Географія», «Фізика», «Образотворче мистецтво».
Мета конкурсного випробування «Урок» – демонстрація конкурсантом (конкурсанткою) рівня педагогічної майстерності.
Проведенню конкурсного уроку передувала двадцятигодинна його підготовка.
Фахове журі в номінаціях оцінювало науковість, предметно-методичну компетентність, творчий підхід учителя; спрямованість на формування цілісності знань, предметної і ключових компетентностей, цінностей та ставлень в учнів; реалізацію вчителем наскрізних змістових ліній; результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.