ОБЛАСНА ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ)

Суспільству потрібен учитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Від того, як пройдуть перші роки вчителя-початківця, залежить результативність освітнього процесу в школі.

Основною метою методичної роботи з молодими педагогами є забезпечення зростання їхнього фахового рівня, надання кожному вчителю можливостей для вдосконалення професійної підготовки, формування вміння прогнозувати свою професійну діяльність. Відповідно до плану Сумського ОІППО на 2023 рік 11 січня на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено засідання обласної школи молодого вчителя – «Професійне зростання молодого спеціаліста» для вчителів технології (трудове навчання).

Мета заходу підвищення методичного, практичного та психологічного рівня професійної діяльності  молодих педагогів (стаж роботи до 3-х років) у закладах загальної середньої освіти.

Коренева І.В., методист технологічної освітньої галузі  навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, у рамках заходу виступила з темами: «Професійне зростання молодого спеціаліста як необхідна умова професійної діяльності» та «Методичні аспекти професійного зростання молодого спеціаліста».

Під час роботи обласної школи молодого вчителя учасниками засідання висвітлено питання:

«Педагогічна інтернатура як один із аспектів професійного зростання молодого спеціаліста» (Перлик В.В., методист з управлінської діяльності навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО);

«Процес адаптації молодого вчителя до професійної діяльності» (Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО). За підсумками засідання обласної школи молодим педагогам надано методичні рекомендації.



  • 12