РЕАЛІЗАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЇ (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ)

Національно-патріотичне виховання на уроках технології (трудове навчання) спрямовується на залучення учнів до національної культури і духовності, формування в дітей та молоді національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури.

Прояви національної культури супроводжують життя кожної людини та є тим духовним середовищем, у якому формуються світогляд, естетичні ідеали, моральні й трудові цінності, національні почуття особистості.

Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2023 рік 27 лютого на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний методичний порадник з теми «Реалізація національно-патріотичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти на уроках технології (трудове навчання)».

Учителі технології (трудове навчання) планують виготовлення на уроках таких виробів, що можуть бути передані воїнам, які боронять нашу країну. Зокрема це різноманітні за конструкцією та різні за складністю виготовлення «пічки», «якорі» для пошуку розтяжок, маскувальні сітки, сумки для аптечок, рукавиці, сувеніри з патріотичною символікою тощо. Виготовлення саме таких виробів сприяє вихованню в учнів національно-патріотичних почуттів. На уроках учні можуть виготовляти вироби, техніка виконання яких обумовлена історією українського народу: від дерев’яних речей оздоблених різьбленням до елементів народного одягу з національно-патріотичною символікою.

          Коренева І.В., методист технологічної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, у рамках заходу виступила з темами: «Особливості реалізації національно-патріотичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти на уроках технології (трудове навчання) в умовах воєнного стану» та «Об’єкти проєктно-технологічної діяльності на уроках за напрямом національно-патріотичного виховання».

За підсумками методичного порадника педагогам надано методичні рекомендації.



  • 12