СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІВ У СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Головною характеристикою нової повсякденності є високий рівень невизначеності. Більшість педагогічних працівників відчувають страх, розгубленість, злість, роздратування перед незвіданим, неясним, новим. А відтак потребують психологічного супроводу на шляху пошуку ресурсів для вирішення різноманітних труднощів і проблем та профілактики професійного вигорання.

Сучасні підходи до підвищення професійної мотивації педагогів у ситуації невизначеності та збереження їх психічного здоров’я обговорили практичні психологи закладів позашкільної освіти та психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час онлайн-семінару, що проходив 17.11.2023. У заході, проведеному  навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, узяли участь 22 особи.

За модераторства Лариси КОНДРАТЕНКО, методиста центру, учасники ознайомилися зі стратегіями поведінки педагогів у ситуаціях невизначеності, пов’язаних із професійною діяльністю, опрацювали техніки для підвищення професійної мотивації педагогів, переосмислення професійної місії в нових умовах сьогодення, розвитку професійної рефлексії: «Дерево мого професійного Я», «Джерела ресурсів», «Мої сильні та слабкі сторони», «Цінності», «Кола ресурсів та підтримки», «Робота з непродуктивними думками».

Особливу увагу було приділено інтерактивному обговоренню професійних втрат та надбаних під час війни ресурсів, можливостей для професійної самореалізації та розвитку.



  • 12